Niza sangap


Niza terasa keinginan seks nya petang tu sungguh kuat, setelah 1 minggu tak merasa batang suaminya, Ali yang sedang bekerja di pelantar minyak di luar pantai. Baju tidur Niza terselak di bahagian bawah menampakkan belahan pukinya yang kemerahan dengan bulu yang dicukur licin, manakala dadanya yang bulat tersembul dengan puting yang mengeras. Jari-jemari nya galak menggentel biji kelentit dan meramas dada...ahahahah...suara erangan keluar dari mulut nya yang terasa kering. Anaknya si Amir masih nyenyak tidur, tak terganggu oleh bunyi-bunyian emaknya yang sedang rancak melancap. 
Niza terus mengorek lubang pukinya yang basah dan licin oleh air yang terbit dari kenikmatan...matanya terpejam...lidahnya menjilat-jilat bibirnya sendiri...tiba-tiba Niza teringat cerita lucah di internet dimana perempuan Jepun itu dengan nikmat menjolok lubang pukinya dengan timun yang besar. Lalu Niza pun bangun menuju ke dapur dan mengambil sebiji timun yang dibelinya di mini market. Sambil memilih mana satu timun yang sesuai, lubang pukinya kuat mengemut....air meleleh ke pangkal paha. Tidak membuang masa Niza pun duduk di kerusi, kedua kaki nya diangkat dan diletak di atas meja makan. Jari kirinya menyelak bibir puki manakala jari kanan menggenggam timun.....aaaaaahhhhhhhh...keluh Niza bila timun yang sebesar lengan memasuki lubang pukinya yang licin itu. Niza menyorong-tarik...mula-mula perlahan...kemudian makin laju. Punggungnya bergetar dan kepalanya mendongak keatas..sedang tangan kanannya mengepam timun....makin lama makin lalu...makin lama makin sedap....dipusingnya timun itu kekiri dan kekanan, berselang-seli .......inilah rasa batang yang besar dan panjang...aaaaahhhhhh..... 
Tidak sampai 5 minit Niza menyemburkan air mani yang luarbiasa banyaknya....basah kerusi dan ada yang menitis ke lantai dapur......kepuasan maksima dan itulah pengalaman Niza memuaskan diri dengan buah timun yang besar. Setelah nafasnya kembali reda, Niza pun menurunkan kedua kakinya dan bangun menuju ke sinki untuk mencuci si timun yang bertuah itu....sambil Niza tersenyum memikirkan apa yang telah dia lakukan sebentar tadi... ”best juga, dapatlah sebagai bekalan sehari-dua” kata nya. 
Selang beberapa hari, Niza dan anaknya Amir menumpang jirannya, Kak Nina ke mini market untuk membeli barang-barang keperluan. Niza dan Nina biasanya selalu ke mini market bersama, maklumlah suami masing-masing sentiasa outstation. Mereka saling mengenal dan berkawan baik sejak berpindah ke perumahan itu tiga tahun yang lalu. Niza memakai seluar getah dan baju-t yang agak ketat, manakala Nina berseluar jean dan baju-t yang sesuai dengan ukuran badan mereka yang montok. Begegar punggung kedua-dua wanita itu semasa melangkah menuju ke mini market, mengundang jelingan tajam dua orang pemuda India yang sibuk memunggah barangan dari lori. Nina & Niza perasan yang mereka diperhatikan, tapi buat selamba saja. 
Semasa melintas bahagian sayuran, Niza perhatikan selonggok timun yang segar, panjang, besar dan bengkok. Nina pula sibuk memilih timun-timun sambil memasukkan kedalam plastik. ”Niza.....timun ni sedap kalau dimakan dengan sambal.” sapa Nina, sambil jarinya seolah-olah mengurut buat timun tersebut. Mungkin akibat tindak refleksi, badan Nina tetiba terasa panas dan mukanya merah. ”Yalah kak...memang sedap sangat....” jawab Niza sambil tangannya menepuk bontot Nina. Terasa seluar dalam nya dah mula basah. ”Niza pun nak beli, banyak kegunaan timun ni kak, lagi besar lagi sedap kak” kata Niza diluar kesedarannya, mungkin hormon seks dah mula menguasai kewarasannya. 
”Isshhh...kau ni Niza, macam-macam lah” kata Nina, tak sedar yang jarinya masih menggenggam sebiji timun. Mukanya pun terasa panas, bila menyedari yang dia masih memegang timun. ”Jom kita beli barang lain. Makin lama kat sini, makin panas badan akak” ujar Nina kepada Niza. Sementara si Amir sibuk merayu emaknya membeli aiskrim.....teringat Niza yang dia selalu menjilat aiskrim suaminya. ”Baiklah nak, nanti emak belikan aiskrim untuk Amir ya” pujuk Niza. 
Setelah selesai membayar di kaunter, mereka berjalan menuju ke kereta. ”Kak tengok pemuda India tu menelan liur tengok kita, kak” kata Niza. ”Nak merasa lubang pantat kita lah tu” jawap Nina, mereka tergelak. ”Besar timun mereka tu kak” tambah Niza, mereka tergelak lagi. Pemuda India itu pun mengangkat tangan sambil bersiul. 
”Apa maksud kau Niza....yang timun tu banyak kegunaannya? Berterus-terang je, kita ni sama-sama bersendirian, suami ada...macam takda..sibuk dengan kerja” gomel Nina setelah kereta meluncur di atas jalan raya. ”Takde lah kak, tersasul tadi” jawab Niza pendek. Setelah itu, mereka terus terdiam dan melayan fikiran masing-masing sambil mendengar celoteh DJ di radio. 
”Dah sampai dah...saya dan Amir turun kat depan gate, ye kak” kata Niza. ”Ok, hati-hati. Angkat barang tu elok-elok jangan sampai timun kau tu tertinggal” usik Nina sambil matanya menjeling kearah lurah dada Niza yang montok bila Niza tunduk menggangkat plastik. Niza dan Amir pun bergegas masuk ke rumah kerana cuaca hari tu yang panas terik. 
Nina pun memandu keretanya tetapi bila dia menoleh ke tempat duduk belakang, dia melihat mainan si Amir tertinggal. ”Tertinggal pula mainan si Amir ni, baik aku hantar balik, takut dia nangis nanti” kata Nina dalam hati. Dia membuat U turn. Setelah menghampiri gate rumah Niza, Nina pun mematikan keretanya. Dia ternampak si Amir bermain di halaman rumah, manakala Niza tak kelihatan. Teringat kisah timun tadi, tetiba, tercetus persaaan ingin tahu di hati Nina...”apa yang Niza buat ni, baik aku masuk je” 
Setelah berada di ruang tamu, Nina terkejut melihat seluar panjang getah yang dipakai Niza tadi dan seluar dalam diatas lantai, sementara terdengar suara erangan dari arah dapur....ahaahahahahah.... Dari tepi pintu, Nina melihat Niza mengangkang di kerusi, sambil menjilat timun, manakala di bawah, jarinya sibuk mengepam sebiji lagi timun ke lubang pantatnya. Nina terdiam sejenak dan untuk seketika terasa pukinya mula mengemut dan mulai basah. Nafas nya mulai kencang. Nafsunya membuak. ”Alang-alang menyeluk perkasam... baik aku join Niza sekali” Nina pun melucutkan seluar jean nya dan berjalan terjengkit-jengkit kearah Niza yang sedang syok. Niza menoleh dan terkejut melihat Nina dah telanjang bogel sambil mengusap pantatnya. ”Akak.........” jerit Niza sambil mencabut timun yang terbenam di dalam lubang puki nya, sambil menarik baju-t nya untuk menutup dadanya yang terdedah. ”Niza, akak pun nak juga” rengek Nina sambil menanggalkan bajunya. Kini Nina sudah 100% bogel. Nina menghampiri Niza dari belakang, sementara Niza masih duduk di kerusi sedangkan kakinya masih terkangkang di atas meja. Nina pun mengusap tengkuk Niza sambil berbisik. ”Sedap tak Niza......akak pun nak timun tu masuk dalam lubang puki akak.....dah 4 hari akak tak kena fµ¢k....come on Niza....please” pujuk Nina. Belum sempat Niza menjawap Nina dah meraba-raba dada Niza dari luar baju. Dipicit-picitnya dengan kemas. Nafsu Niza kembali membara. ”Akak...kita sambung dalam bilik, ye kak. Takut Amir nampak. Akak cari mana satu timun...pilih yang besar ya. Saya nak panggil Amir masuk dan on-kan TV untuk nya” kata Niza sambil bangun dari kerusi. Sempat jua dia meraba dan menjolok jari telunjuk ke dalam puki Nina yang dah sememangnya basah. ”Aahh...” keluh Nina sambil memilih sebiji timun yang bengkok. ”Ini sesuai....kena G spot aku nanti” kata Nina dalam hati. Sementara menunggu Niza menguruskan Amir, Nina pun masuk ke dalam bilik dan duduk di kerusi komputer Niza. Terkejut Nina melihat beberapa keping VCD lucah di atas meja komputer. Di ambilnya satu...wow...bestnya cerita ni, Nina makin bernafsu bila melihat gambar lelaki Negro yang berbatang besar sedang dihisap oleh dua orang perempuan. 
”Akak......nak tengok tak?” Tanya Niza bila dia masuk ke bilik. ”Boleh...sambil kita layan si timun ni” jawap Nina sambil menarik Niza duduk di atas pangkuannya. Kedua-dua wanita itu sudah telanjang bulat, tiada rasa malu dan segan lagi sebab nafsu dah menguasai akal dan fikiran. ”Sedapppp nya...za....jolok za jolok..... akak nak klimak lagiiiiii....” jerit Nina bila Niza menjolok timun yang bengkok tadi ke dalam puki Nina sambil lidahnya menjilat biji kelentit Nina. Sedang skrin komputer menayangkan cerita si Negro menhenjut lubang puki pasangannya, Niza dan Nina sibuk melayan lubang puki masing-masing dengan timun yang pelbagai saiz dan bentuk serta pelbagai posisi. Suara erangan....jeritan..dengusan....besilih ganti. Setelah hampir 1 jam, mereka pun berehat kerana dah letih dan perut pun terasa lapar. Sejak hari itu, mereka selalu mengulangi kegiatan lesbian mereka apabila suami tiada di rumah. Masing-masing puas dan gembira. Timun pun makin laris di mini market tersebut sebab banyak kegunaannya.

344 ulasan:

  1. hai. ada yang sudi teman saya melancap?? call me, 0137148227

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada ,,, sy ! Heheh 0173040531

      Padam
    2. Sy lelaki..kalo ad prempuan nk mcm 2 cll sy hehe..0125753039 tp text bgtau nma dlu...

      Padam
    3. Sy sorg pmpuan yg glekn sex dn slalu lancap sdri.sudikah anda tmankn sy lancap sme2.lancap sndri xbest lngsng.
      01123501799

      Padam
    4. 0172208916 weechat
      sms anytime je

      Padam
    5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    6. Hai ! Saya nak temankan awak ! Saya punya panjang..01128935062

      Padam
    7. Hai ! Saya nak temankan awak ! Saya punya panjang..01128935062

      Padam
    8. jom...sangap burit ni..

      Padam
    9. Sy slalu sngp...ade yg sudi x girl erial perk...bayr pn bleh...klu sudi cll 0125693935...wechat id nam60725..klu wchat jgn malu ckp trg ye...faieziey

      Padam
    10. Call 0177858695

      Padam
    11. ym...zargon_jk..prempuan shj

      Padam
    12. Sy lelaki. Ada gurl sudi.. 0177858443 .msj beritahu nama dulu ye.hehe

      Padam
    13. niza 0173180229

      Padam
  2. Nk juga.call me 0192086659

    BalasPadam
  3. bangan butal yg buat cter nie xpndai jgn bt

    BalasPadam
  4. kepada mana 2 awek yang masih dara, terutamanya lepasan spm, yang nak merasa ringan2, di manja2, dibelai, nak merasa cium mulut, frenchkiss, foreplay, dijilat,dihisap tetek dan dijilat satu badan tanpa buat sex tapi kena la hisap batang, tapi kalau rasa nak yang lebih sedap, kita teruskan je, tak dipaksa.... boleh hubungi saya d 01116573084 (abg mie)..abg dari kl, tp luar kl pun boleh, kita boleh jalan2 d kl, tgk wayang... x-) (k) 8-)

    p/s: lesbian atau janda atau awek tak dara pun boleh

    BalasPadam
  5. hai..ade yg sudi bg jilat pepet saya.letih maen sendiri..lesbian pon xpe..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sy.. nak isap batang kote pon boleh.. call saya 0134945803

      Padam
    2. Wchat me... id ayielor

      Padam
    3. 0192877355...mau d jilat cl sy

      Padam
    4. sy laki.. sy nk cari pmpuan penang area butterwoth call 0134945803

      Padam
    5. Sya x pe,nk isap kote sy pn blh....

      Padam
    6. Saye b0leyh teman awq..hehe..text sye..017-7870028..

      Padam
    7. saya suka: 0132008474
      Pak Ya

      Padam
    8. Casi awek area miri

      Padam
    9. Saya lelaki...suka perempuan yg hot....boleh whatsapp...011-1940-1250...I waiting you...

      Padam
    10. Saya lelaki...suka perempuan yg hot....boleh whatsapp...011-1940-1250...I waiting you...

      Padam
    11. Pmpuan Area aloq setaq ada tak.huhu

      Padam
    12. sorry tumpang iklan

      Saya ada jual pussy n penis Palsu.
      Alat nie 100% selamat,
      Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,


      kalau berminat boleh text Saya..
      Hp 011-21100018 (Wechat id:pussypalsu00 /whatsapp, hanya pada waktu malam)
      Email Jebonpalsu@gmail.com
      Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
      COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL
      (Tempat simpanan stock & untuk product tertentu sahaja)

      untuk maklumat lanjut layari
      http://pussypalsu00.blogspot.com/

      Padam
    13. nak lancap , saya boy nak carik awek sangap

      Padam
    14. Id wechat princessy62

      Padam
    15. nak call 0105619186

      Padam
    16. Konek saya gatal . Nk awek johor satu

      Padam
    17. hai nia.. col me din.. 0193487515

      Padam
    18. nak... sy pompuan... boleh tolong jilatkan...

      Padam
    19. Call naz 01123203935

      Padam
    20. Email saya kita bincang.. zulkiflie2012@gmail.com

      Padam
  6. Mana2 pompuan yang gersang... Call saya 0145942916 - sarawak...

    BalasPadam
  7. Astaghfirullah korang nie bertaubat la!!! Ingt Allah

    BalasPadam
  8. Perempuan sila mcj no nie, 0175207853

    BalasPadam
  9. cari janda buat bakal isteri...yang sudi..oshahdoll@yahoo.com.my

    BalasPadam
  10. Nak cari prempuan yg sudi sy jadikan istri yg sah. Sy umur dah 45th. Nak cari yg umurx 38th ke bwh. Yg minat sila cal me 0123696697 / 0166512067 m h

    BalasPadam
  11. sy laki tgh sangap skang ni,lau sapa sudi bg burit...col me 013-9747823,lancap sama2 pn blh

    BalasPadam
  12. Wehh sapa cini cwek area lahad datu sabah yg mau merasa sangat bleh call aq kat no ni O148630761

    BalasPadam
  13. sy nak gurl yg ad pngalaman isap kote.. gurl shja.. no gay..
    text 01129362636

    BalasPadam
  14. Sape nk jilat g-spot sy.cum bebeh

    BalasPadam
    Balasan
    1. PakYa: 0132008474

      Padam
    2. Sesiapa nak batang saya area klang slangor call atau sms 0163414743

      Padam
    3. Sy .cll no Sy 0176682730.Sy suka.pepk tmbam. Ada?

      Padam
    4. Pmpuan yg area KL ada.. sy nk main... yg sudi tu. Boleh cll sy. 0176682730

      Padam
  15. 0175415612
    Saye boy 17 teen stil teruna . Cari awek main no gay

    BalasPadam
  16. Whatsapp jew no nii 0173701423 gurl sahaja

    BalasPadam
  17. Aq masih teruna cri yg dara !!
    ID wechat shafamie2430

    BalasPadam
  18. ak ni gurls..nak crik awek..blh text 0173769629.sape sudiii

    BalasPadam
  19. untok nia ad sye boy xkesh bgi lah no fn

    BalasPadam
  20. Serius girl only !!!! Sapa nak aku teman lancap call nmbe ni . 0195986509 . ! Anytme . !

    BalasPadam
  21. 0137955274 nak cri kawan perempuan..

    BalasPadam
  22. Nak Cari Sugar Daddy . Kalau ada call no ni . 011 23734887

    BalasPadam
  23. Horny Girl, sms me 0127502000

    BalasPadam
  24. Wechat nurulhanahalil

    BalasPadam
  25. aq nk awek cun bleh tepon aq 0139087746

    BalasPadam
  26. 0173769629...call ak..gurls yg less je oke ..

    BalasPadam
  27. 0173769629...call ak..gurls yg less je oke ..

    BalasPadam
  28. 0173769629...call ak..gurls yg less je oke ..

    BalasPadam
  29. Wechat wansyukri91.. untk girl saja..

    BalasPadam
  30. Mantab bro..
    kunjungi balik ya bro...

    Obat Bius

    terima kasih sob....

    BalasPadam
  31. Col ye 0165195523 -ika--

    BalasPadam
  32. Siapa nak main..area t.maluri ceras......0197673934

    BalasPadam
  33. Awek suyi igin teman col sy. 0199226526

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepada awek2 yg sunyi yg suka batang suka jilat col saya 013 6264415 abang j seremban

      Padam
  34. Kpda awek less. Cuba btg dulu bru taw sdap x. Slap 2 xmau lepas.

    BalasPadam
  35. Sial... Puki busuk

    BalasPadam
  36. Kepada mna2 pompuan yg tngah sanggap . Tak kira tua muda . Kol nomber ni - 0175105462 . I waiting u gurls . " NO GAY " .

    BalasPadam
  37. Wechat : NazirulEmo94. Girl ONLY !

    BalasPadam
  38. sangap batang ka??
    wechat id shafrie_ariel
    just for gurl ok not for gay
    whatsapp 01123317890
    area batupahat

    BalasPadam
    Balasan
    1. sy dok segamat..
      jom2
      sangap btg ni...

      Padam
  39. Spe sudi jilat pussy I..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sye sudi...just call me..0148956450

      Padam
    2. nak3 0197684039

      Padam
    3. nak call 0105619186

      Padam
  40. Call me. Boys only. 0129324532

    BalasPadam
  41. X awek alam maye ak,boleh webcam lg nk lancap.skadar kongsi je
    baby_qishme93@yahoo.com

    BalasPadam
  42. Untuk girls...call edy / wassup...0122989112

    BalasPadam
  43. Sudi call 0197822016/wcatt jek. .girl2 yg nk

    BalasPadam
  44. nk cri girl area kajang yg sudi diisap kol 01121263855

    BalasPadam
  45. Klu nak rasa yg panjang cari saya
    0136230398

    BalasPadam
  46. Puki i da berair ni... sapa nak.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Klau nak i teman kan awak lancap saya sudi .. Call me At this no 0195331357. Sms dulu

      Padam
    2. abang j suka jilat main pepek gebu26 Mac 2014 pada 5:51 PTG

      Kalau dah berair mari saya jilat sampaikering baru main sedap tes dulu baru tahu

      Padam
    3. Yang sudi main dengan sayaatau jilat sampai tak terkata sedap nya col me 01123411277 seremban

      Padam
    4. Ok I nk sedut lubang u pepet u sekali..wow

      Padam
    5. 0147104666 id wechat cha9964 mesti puas nye..

      Padam
  47. Awek area klang..shah alam...kl...rojer k...jom tgk wayang.. :) 0172943625

    BalasPadam
  48. Utk girl area kl or btg kali yg sangap batang sila pm 0193744200

    BalasPadam
  49. untuk girl yg suka layan phone sex i boleh temankan melancap text dulu sblum kol 01137961398

    BalasPadam
  50. Sapa taw blog video lucah melayu yg lain ?? Share sikit

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yaya sapa yg tau aq pun nak juga

      Padam
  51. searching for girl yg nak main fonsex.area penang.0195986509

    BalasPadam
  52. Wechat id ~ apple_akarin
    just for gurl....

    BalasPadam
  53. sy piqa BBU jb.. call 0176118493.. Wasap.. Sangap!! tapi bayar ye

    BalasPadam
  54. ezza 0172154744

    BalasPadam
  55. korang ni xpndai la.. mesej ckup kredik?meh sini kita fon sex dlm wechat.. Id:akimjomla bleh la lepas geram.. huhu xmau malu2 nah

    BalasPadam
  56. kpd gul area jb yg nak bg aku jilat puki & nyonyot tetek call le 0197684039

    BalasPadam
  57. for girls only 0134075709

    BalasPadam
  58. nak girl teman tdo dan main area jb hp 0107113770

    BalasPadam
  59. Nak cri girl utk lyan sex... 0139567673

    BalasPadam
  60. awek yg sangap btg, nak lancap bleh skype aku at zacksam89. kita lncap sama2...girls only

    BalasPadam
  61. Just for ladies. Im boy. 0173221550

    BalasPadam
  62. Looking for fon @ real sx. 0138076620 girl only

    BalasPadam
  63. Wan area pahang nk gurl aja utk seks 0179468199

    BalasPadam
  64. Mane2 bosia yg nak duit free to.. meh nie.. u all offer.. aku bayar.. no hal.. lessbi pon boleh.. jilat, sedot, lancap, put in,put off, horny, sume aku boleh.. gurl only.. no gay, no botters.. $$$$
    Bagi burik dpt duit.. settel..
    Wechat- Manqecik91..
    Phone sex, sms pon boleh..

    BalasPadam
  65. urut tradisional untuk lelaki. Call 0105653214

    BalasPadam
  66. im gurl , nk cri lessy yg sudi mcg notty2, add my ym tedder_purple@y.c

    BalasPadam
  67. girl yang nak main sex baik punya email aku haiqalsyazan777@gmail.com area kl selangor

    BalasPadam
  68. puaskan i please,i suka yg ganaz2.klau bleh nk yg main depan belakang.owh...fuck me

    BalasPadam
    Balasan
    1. Add wechat i boyz2188

      Padam
    2. hi amy..
      blh kenal2 ke?
      add i k?
      wechat : syamromance
      ym: hawky2001@yahoo.com
      nti kenal2 dulu k?
      mana2 aweks tu sudi2 la add sy k?

      Padam
    3. Add wechat. . monstermassa

      Padam
    4. add wechat-megat656

      Padam
    5. Add me wechat cha9964

      Padam
  69. amy...ad fb acc i... adam ehsan

    BalasPadam
  70. hai mne2 girl area seremban nk sex call la ok shah 0126684644

    BalasPadam
  71. ada girl yg nak webcam sex? add skype > afiqpost atau ym xxx.tuts

    BalasPadam
  72. Nk cari girl yg sngap.kelana jaya.ada ke

    BalasPadam
  73. aduh tak tahan burit bace citer ni..sedap sangat kalo ade guy tolong jolok konek dalam lubang..jilat2..isap tetek..please abang2..tolongla jolok burit ni..isap tetek..sedapnye..asik lancap sorang2 je tak best..nak konek please...:( :( :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. Add wechat boyz2188

      Padam
    2. hi..
      blh kenal2 ke?
      add i k?
      wechat : syamromance
      ym: hawky2001@yahoo.com
      nti kenal2 dulu k?
      mana2 aweks tu sudi2 la add sy k?

      Padam
    3. Add saye bakrinor

      Padam
    4. Add wechat. monstermassa

      Padam
  74. Call saya pun blh 023982355

    BalasPadam
  75. area Labuan...girlz sms me...0178068106...

    BalasPadam
  76. Hai girl2 smua..boy nk cri girl2 yg spoting, ske tkar2 video atau gambar..nk tgok video boy melacap pn ble..mne2 girl yg brmnat leh add wechat boy id:boysangap

    BalasPadam
  77. Nak puaskan wanita je ni.... call i en.z 01114496927.... sms kalau tak angkat call

    BalasPadam
  78. Boy nk cri girl2 yg mnat melacap at webcam wechat..jom lancap brsme boy..klu ad girl2 yg brmnat leh add wechat boy id:boysangap

    BalasPadam
  79. Im Irfan..mamak guy..if ada yang berminat untuk mamak guy just call or sms me ..011-19495089

    BalasPadam
  80. Ada perempuan sangap ? Kalau ada add id wechat ... Area kl , selangor , umur saya 17 baru ... Boleh add id wechat : hafiz_viennas

    BalasPadam
  81. Pepet sha dh barair ni. Nk kote jolok dlm petpet nk j

    BalasPadam
    Balasan
    1. call sy la..sy pun tringin nk jolok

      Padam
    2. hi..
      blh kenal2 ke?
      add i k?
      wechat : syamromance
      ym: hawky2001@yahoo.com
      nti kenal2 dulu k?
      mana2 aweks tu sudi2 la add sy k?

      Padam
    3. Add wechat. monstermassa

      Padam
  82. Hye im zack..mamak guy..if ada yg berminat dgn mamak guy,just call or sms me ..011-19495089

    BalasPadam
  83. saya pompuan...lesbian... teringin nak jilat pompuan mengandong... wassap sahaja 01112272960...

    BalasPadam
  84. Boy nk brkwan dgn girl yg open minded and noty2..klu ad yg brmnat leh add wechat boy id:boysangap

    BalasPadam
  85. Nk konek 0146038093

    BalasPadam
  86. Yg sudi jilat puki I yg da basah blh add I on kik Jane9408

    BalasPadam
  87. Mfauzi9077 id wchat kepada gurl add.. La.nnti bleh phsex

    BalasPadam
  88. mne2 girl yg nk lyn stim ke sexting ke swap gmbr ke ley la add wechat sy
    wechat id:drblackjack91..whatsapp 0136145802..sye x pena maen ngn mne2 girl lg klu de yg sudi bg taw la

    BalasPadam
  89. me guy 01127442876

    BalasPadam
  90. Msti perempuan nk sex lme kn....ni no sy..0108404917...

    BalasPadam
  91. Call me for girl only.. 0173040531.. im male

    BalasPadam
  92. Nak teman lancap..plisssss

    BalasPadam
    Balasan
    1. My id wechat 9964 memang puas dan memuaskan..try..

      Padam
  93. add my wechat id pls...for girls only...pian_batthousai1991

    BalasPadam
  94. sape nak add saya we chat albanna4638

    BalasPadam
  95. nak boy yg umo 13-17 year ada tak? tinggalkan no fon n wechat id please

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saye 15...... no 0175677683 mcj la ye

      Padam
    2. Add wechat. monstermassa

      Padam
    3. ni nombor 01112597591 klau nk call ke msj ke bole la
      ni id wechat mrsA99 klau nk noty-2 hntar je

      Padam
    4. I'm boy. 16 ... 0132381546

      Padam
  96. Sy boy..area kl..saya nk knl mane2 jer awek kt sini..nih no saya 0173657426

    BalasPadam
  97. hmg kesepian boleh call @ sms je 0197799026

    BalasPadam
  98. Nak peler noty ?? My wechat id zack_knight06 .. gurl yg gemuk di alu2 kan ..

    BalasPadam
  99. Salam # Income RM900 sehari "REGISTER PERCUMA" tiada
    bayaran di kenakan (kalau anda rasa program ini satu penipuan,
    ia tidak merugikan anda kerana anda tidak pun mengeluarkan
    modal) tidak perlu cari orang dan tidak perlu jual barang. Anda
    hanya perlu ada FACEBOOK / WHATSAPP / WECHAT termasuk
    laman sosial yang lainya. Anda perlu open link di bawah ini dan
    register. Anda terus dapat USD 25 x 3.4 = RM 85.00. Selepas itu
    anda akan dapat link anda sendiri. Anda hanya copy ayat saya ini
    dan post di laman sosial anda. Setiap orang yang buka link anda,
    anda terus dapat USD 10 x 3.4 = RM 34.00. Sangat mudahkan ???
    Anda boleh pilih cara pembayaran samada duit $$$ anda
    dimasukkan ke akaun bank atau cek akan diposkan ke alamat
    rumah anda. Jangan tunggu lagi. " REGISTER PERCUMA " sila
    klik link di bawah ini dan isi maklumat anda. Belum cuba belum
    tau dan tidak salahkan kalau mencuba..
    http://cashnjob.com/index.php?refer=185079

    BalasPadam
  100. Jejake penjilat nonok > X kire gemuk cun @ x, yg penting nk peler ..

    BalasPadam
  101. Add sy id wechat zulhairy46...just for girl..wasapp 0148411609..no gay...

    BalasPadam
  102. Im boy ,add wechat darkman89 girl only

    BalasPadam
  103. Add wechat. monstermassa. Nak girl yg nakal n sporting. Just For Girls

    BalasPadam
  104. Add wechat i...sangap1990 girl only..yg sangap batang..ok..

    BalasPadam
  105. I'm a girl . My wechat id shyshi00

    BalasPadam
  106. Call msj 0139961997 topexz

    BalasPadam
  107. Sesiapa yg ingin dipuaskan nafsunya sila call atau sms 018-3130461

    BalasPadam
  108. Nk cr knln. n seks partner yg open minded. perempuan saja..0129489589..0192942251

    BalasPadam
  109. id wechat : rokawakadea
    utk female je, gay leh mampos

    BalasPadam
  110. gurl area segamat ad?nk jilat pepek smpai puas...add wechat eizan84 @ wassap 0127134303...i tggu girl call...yg jauh pun xpe...

    BalasPadam
  111. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  112. hiii i am 25 y.o single guy from kl.. nk cari girl yg suka dijilat, xsuka hisap btg n xnk main.. blh mesej...

    zero one 3 five 9 6 four 3 7 one

    BalasPadam
  113. Saya berminat untuk melakukan sex bersama suami orang ataupun memuaskan nafsu isteri dengan syarat suaminya izinkan. untuk berbincang secara rasia.. sila email saya di : pemuasnafsusuamiisteri@yahoo.com Pastikan rasia kita disimpan dan saya lebih suka orang yang bekerjaya kerana orang seperti ini semestinya pandai simpan rasia.

    BalasPadam