Sister junaidah



Aku dan beberapa orang kawanku sedang berbual kosong di depan Unit Kecemasan. Waktu itu sudah petang, kira-kira pukul enam petang. Kebanyakan staf hospital telah pulang kecuali yang bekerja shif petang. Handphone aku tiba-tiba berdering. Aku melihat skrin dan tertera nombor Sister Junaidah. Aku menekan punat hijau dan terdengar suara cemas Sister Junaidah.

“Man, cepat Man. Naik atas.”

“Ada apa sister?”

“Tolong Man, cepat naik.”

Suara Sister Junaidah yang biasa kami panggil Sister Jun kedengaran cemas. Aku rasa pasti ada yang tak kena dengan Ketua Jururawat ini. Aku waktu itu sedang duduk-duduk di bahagian hadapan Unit Kecemasan sebuah hospital. Di situlah tempatku yang bertugas sebagai pemandu ambulans. Aku bergegas ke kuarters kakitangan hospital yang terletak seratus meter dari bangunan hospital. Sister Jun tinggal di tingkat dua Blok B.

Aku segera bergegas menaiki tangga Blok B. Sasampai di tingkat dua aku menuju kuarters yang didiami oleh Sister Junaidah. Aku segera menekan bell dan memanggil nama Sister Junaidah. Pintu terbuka dan aku menerpa kepada Sister Junaidah yang kelihatan pucat wajahnya.

“Ada apa sister?” Aku bertanya dalam nafas semput kerana berlari menaiki tangga.

“Sana.. sana?”

Aku melihat ke arah yang ditunjuk Sister Jun. Kelihatan pintu bilik utama terbuka. Aku kembali melihat Sister Jun yang masih menggigil dan berwajah pucat. Dia mengangguk ke arahku. Aku bergerak pantas ke bilik yang terbuka dan terdengar air pancuran dari bilik air. Aku bergegas ke bilik air dan meninjau ke dalam. Di penjuru bilik terdapat selingkar ular berwarna hitam. Aku kembali keluar dan menuju ke dapur. Aku melihat sebatang mop di penjuru dapur. Aku capai batang mop dan kembali ke bilik air. Ular sepanjang dua kaki itu aku pukul hingga mati. Air pancuran dari shower aku tutup. Basah bajuku terpercik air.

“Dah mati sister.”

Tiba-tiba saja Sister Jun yang masih terketar-ketar menerpa ke arahku. Badanku dipeluk bagaikan anak kecil yang sedang ketakutan memeluk ibunya. Aku terpinga-pinga dengan tindakan tak terduga dari ketua jururawat itu. Aku hanya membiarkan saja, tak berani membalas memeluk ketua jururawat yang cantik ini. Siapalah aku, seorang pemandu ambulans yang mentah.

Aku rasa badanku dipeluk makin erat oleh Sister Junaidah. Dengan suara yang terketar-ketar dia memberitahu yang dia amat phobia dengan ular. Ketakutan yang melampau kepada reptilia itu tidak boleh dihilangkan. Dia perlu seseorang supaya semangatnya kembali pulih. Pada ketika ini aku sajalah tempat dia mengharapkan kekuatan bagi memulihkan phobianya itu.

Aku membiarkan saja Sister Junaidah memelukku. Sister kacukan melayu-cina ini sungguh cantik. Kulitnya putih kekuningan dengan wajahnya penuh dengan keayuan. Ini membuatkan aku dan kawan-kawan sering menelan air liur apabila memandangnya. Penampilannya yang menarik, prestasi yang hebat, sentiasa menonjol dalam segala segi membuat wanita yang bernama Junaidah ini pantas melangkah sebagai ketua jururawat. Dalam usia 30 tahun dia telah diberi kepercayaan mengetuai sebilangan jururawat yang lebih berusia darinya.

Sister yang telah setahun menjanda kerana kematian suami akibat kemalangan jalan raya ini digilai oleh ramai orang, jejaka, suami orang, duda malah doktor pakar juga ingin mendekati Sister Junaidah. Tapi sehingga hari ini tiada siapa yang mampu memiliki hati ketua jururawat yang cantik ini.

Selepas seketika Sister Junaidah memelukku baru aku perasan yang dia hanya mengenakan tuala saja di badannya. Rupanya Sister Junaidah baru saja hendak mandi bila dia terkejut dengan ular yang terdapat dalam bilik airnya. Aku juga hairan macam mana ular tersebut boleh naik ke tingkat dua kuarters blok B yang didiami Sister Junaidah.

‘Bukan sahaja rupamu sahaja cantik tetapi tubuhmu juga membuatkan siapa sahaja yang melihat pasti akan terliur dibuatnya’, aku berfikir dalam hati melihat sosok badan Sister Junaidah yang berada dalam pelukanku. Aku memberanikan diri mengusap lembut belakang Sister Junaidah. Sister muda ini hanya memejamkan sahaja matanya apabila aku mengusap-ngusap lembut rambutnya dan memcium lembut dahinya. Melihatkan tiada bantahan dan tepisan daripadanya, aku memberanikan diri untuk mendapatkan bibirnya yang merah memekar.

Perlahan-lahan bibirku dan bibirnya bertaut menjadi satu, terdengar nafasnya tidak keruan dan kelemasan. Kedengaran renggekan Sister Junaidah bila aku mengulum-ngulum lidahnya dan dia mula membalas dengan menyedut dan memain-mainkan lidahku. Terlepas dari bibirnya yang merah mekar itu, kujilat telinganya dan Sister Junaidah mengerang kegelian. Kulihat Sister Jun semakin kuat menarik
rambutku bila ku jelajahi lehernya dan menyedut-nyedut lehernya yang putih jinjang itu. Tanganku kini berjalan mencari punca pengikat tuala yang dipakainya, dengan mudah terlorotlah tualanya dan tersergamlah segalanya apa yang diselindungi dan dibalutinya.

Sememang Sister Jun yang tadinya hendak mandi telah menanggalkan segalanya dari badannya. Tidak dapat kuceritakan betapa hebatnya nafsuku memuncak bila melihat dua puncak bukit yang tersergam indah dengan benjolan merah kehitaman di tengah-tengah bukit itu. Kini kususuri pula perjalananku menerokai bukit kembar itu untuk mencari sebuah kenikmatan yang tidak pernah kuimpikan sebelum ini. Seperti anak kecil yang kehausan, kusedut, kugigit dan kuusap-usap sehingga daging lembut dan kenyal itu. Sister Jun kini semakin hilang rasa malunya dan mula bertindak membalas pergerakkanku, bajuku yang sejak tadi sudah basah segera dibukanya dan kini tangannya cuba pula menanggalkan seluarku dan aku turut serta membantu membuka pakaianku, dan tersembullah keluar adik kecilku yang sememangnya dari tadi ingin keluar dari sarangnya.

"Wah! besar dan panjangnya batang you Man."

Sister Jun yang seakan terperanjat melihat batangku yang beukuran hampir 7 inci panjangnya kini hanya menanti untuk merasai pelayaran baru. Dia membelek-belek batangku yang keras terpacak dan berdenyut-denyut. Digenggam dan diramas dengan penuh geram batang zakarku yang masih teruna.

“Man, awaklah orang pertama yang bersama I selepas husband I meninggal.”

Kini kami berdua sama-sama berdiri di dalam sebuah bilik tanpa seurat benang pun menyalutinya, ku angkat tubuhnya ke tilam, dengan kedudukan 69" Sister Jun yang berpengalaman mula memainkan peranannya, selepas puas meramas-ramas batangku kini sedikit demi sedikit batangku dimasukkan ke dalam mulutnya. Aku yang belum pernah bersama perempuan sebelum ini hanya membiarkan saja.

"Bluup... Bluupp" terdengar apabila ia menyorong dan menarik batangku ke mulutnya. Aahhh... terasa aku betapa nikmatnya batangku bila dibelai oleh mulut comel yang hangat. Selama ini aku menggunakan tangan mengusap batangku dan itupun terasa nikmat. Inikan pula mulut suam kepunyaan wanita yang cantik dan menarik. Aku bagaikan terbang di langit biru kerana terasa nikmatnya.

"Ohhh... Sister Jun sedapnya."

Aku yang mentah ini cuba mencari-cari sebiji berlian kecil yang tersembul keluar di balik semak-semak halus yang dijaga rapi oleh seorang wanit yang menjadi pujaan ramai. Daging kecil berwarna merah di sudut alur yang mula basah aku belai dengan jariku. Kemudian aku jilat dan aku kulum dengan geramnya. Pertama kali aku berhadapan dengan taman rahsia seorang wanita.

Kini giliran Sister Jun pula ku lihat bagaikan orang sedang meratip. Sekejap ke kanan, sekejap ke kiri kepalanya menahan kegelian dan kenikmatan apabila aku menjilat-jilat biji kelentitnya dan tanganku mengorek-ngorek lubangnya yang sudah banjir dari tadi. Setelah puas kugali biji sakti, lidahku beralih ke cipapnya dan tanganku terus meramas-ramas payudaranya. Aku lihat punggungnya terangkat-rangkat dan badan keras mengejang.

"Argghhh.. Man I sudah nak terpancut ni."

Terasa badan dan punggung Sister Jun bergetar dan dia menekan kuat mukaku ke cipapnya. Beberapa saat kemudian mukaku bagaikan disiram dengan air suam, basah mukaku dengan air yang membuak-buak keluar dari lubuk keramat Sister Junaidah. Aku menjilat dan menyedut cairan lendir tersebut. Terasa masin dan payau tekakku apabila kujilat air hangat tadi sehingga habis bersih cipapnya, semakin lama aku jilat terasa sedap rasanya.

"You memang hebat Man, I tak pernah rasa dijilat sebegini hebat."

"Sister tak pernah rasa dijilat ke?"

“Belum pernah, bekas suami I tak pernah melakukannya.”

“Saya pun baru pertama kali melakukannya.”

“Jadi you belum pernah bersama perempuan?”

“Saya masih teruna, Sister Jun.”

“Bertuah I kalau boleh dapat teruna you. You mau Man?”

“Mau kalau sister sudi.”

Sister Jun membelai batangku dengan tangannya. Puas dengan tangan dia membelai dengan mulutnya. Aku kegelian. Kata Sister Jun dia geram dengan batangku yang besar dan panjang. Katanya lagi dia teramat geram dengan kepala zakarku yang lonjong dan besar.

“Man, you masukkan burung you dalam sarangnya.”

Sister Jun tidur dalam keadaan menelentang di tilam sambil membuka pahanya luas. Sister Jun mengangkang kakinya mempersilakan aku memulakan pelayaran. Hanya berdasarkan pengalaman melihat VCD lucah aku merangkak ke celah kangkang Sister Jun. Aku merapatkan kepala zakarku ke celah lurah yang merkah merah. Aku tekan perlahan-lahan hingga bahagian kepala mula terbenam ke dalam lubang nikmat Sister Jun. Sister Jun mengayak-ngayak punggungnya supaya zakarku mudah masuk. Semakin lama aku sorong dan tarik semakin dalam batangku menyelam. Terdengar suara erangan keluar dari mulut Sister Jun.

"Aahh... Iiihhh... uuhhh..."

Irama nikmat bersilih ganti kedengaran dari mulut kami berdua. Aku makin laju mendayung. Sister Jun makin kuat mengayak. Diangkat-angkat punggungnya supaya badanku rapat ke badannya. Sambil mendayung aku meramas dan mencium teteknya yang masih cekang. Aku geram dengan bau badan Sister Junaidah yang harum dan memberahikan.

“Man, burung you sungguh besar, I rasa sungguh sedap.”

“Lubang sister pula sungguh sempit dan ketat. Sister pandai kemut, saya rasa teramat sedap. Saya belum pernah rasa sesedap ini.”

"Laju Man laju, I dah nak keluar ni."

Sister memeluk badanku erat. Badannya mula bergetar dan menggigil. Pahanya memeluk punggungku kemas dan mengalirlah air hangat menyiram kepala pelirku. Sudah dua kali Sister Jun mencapai orgasmenya manakala batangku sudah tak mampu bertahan lagi. Aku mempercepatkan dayunganku bila terasa maniku mula berkumpul untuk memancut keluar.

"Sister, saya dah nak pancut. Dalam atau luar?"

"Di dalam sahaja, sudah lama I tak rasa."

Aku menghentak kuat tundun Sister Jun. Terasa kepala pelirku menyondol pangkal rahim Sister Jun. Sister Jun menjerit kuat kerana nikmat. Croot.. croot.. terpancutlah segala peluru jernihku di dalam lembah keramat Sister Jun dan keluarlah juga lelehan air hangat menyimbah-nyimbah di batangku.

Aku terkulai keletihan kerana pelayaranku telah sampai ke destinasinya. Tergadailah terunaku kepada ketua jururawat cantik di hospitalku. Aku terkulai lemah dan terbaring keletihan di sebelah Sister Junaidah di dalam bilik tidurnya yang luas dan dihias cantik. Aku memeluk Sister Junaidah dan kami terlena kepuasan.

Bila aku terjaga aku dapat merasakan tangan lembut Sister Jun sedang membelai batang pelirku yang separuh tegang. Merasakan kehangatan tangan wanita cantik yang sedang meramas-ramas batangku maka secepatnya zakar tujuh inciku kembali mengembang.

“Sister, saya nak sekali lagi.”

“Nakal you Man. Bagi betis nak paha.”

“Betis sister cantik, paha sister lagi cantik, taman sister teramat indah.”

Sister Junaidah mencubitku manja. Aku memeluk dan mencium wajahnya dan mengulum bibirnya yang indah. Sekali lagi kami belayar menuju pantai nikmat.

30 ulasan:

  1. kepada mana 2 awek yang masih dara, terutamanya lepasan spm, yang nak merasa ringan2, di manja2, dibelai, nak merasa cium mulut, frenchkiss, foreplay, dijilat,dihisap tetek dan dijilat satu badan tanpa buat sex tapi kena la hisap batang, tapi kalau rasa nak yang lebih sedap, kita teruskan je, tak dipaksa.... boleh hubungi saya d 01116573084 (abg mie)..abg dari kl, tp luar kl pun boleh, kita boleh jalan2 d kl, tgk wayang... x-) (k) 8-)

    p/s: lesbian atau janda atau awek tak dara pun boleh.. no gay, maknyah ye

    BalasPadam
  2. Saya ada jual Pussy n Penis Palsu.
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,

    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 011-21100018
    (Wechat id:pussypalsu00 /whatsapp,)
    Email uzumakitakuma@yahoo.com
    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL
    (Tempat simpanan stock & untuk product tertentu sahaja)

    untuk maklumat lanjut layari
    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. Hai pada yg kesepian boleh call sya0194308669 shah

    BalasPadam
  4. 0182991442 for guys only. Call sms whatsapp

    BalasPadam
    Balasan
    1. SAYA ZAM CALL ANY TIME 0163890078

      Padam
  5. Nama sayang Alin. Sayang nak cari teman yang power kat ruang ranjang. Abang2 di luar sana boleh puaskan sayang tak? Sayang betul2 nak kan sex yang mantap dan memuaskan. Tolong sayang ye. Call sayang di talian 017-3011770.
    Sayang love konek yang besar dan panjang. Plz call sayang ye.

    BalasPadam
  6. hai wanita yang nak main sex ngan aku ni email aku haiqalsyazan777@gmail.com area selangor kl jom fuck

    BalasPadam
  7. ade sape2 nk bg aku jilat puki dye cntt aku 0197684039

    BalasPadam
  8. aku nk jilat juga 01114496927 mr.zd

    BalasPadam
  9. jom geli geli area sri damansara...
    wechat kakilancap
    plu n bisex

    BalasPadam
  10. Area shah alam..pj or puchong.. ada awek nk bg i sedut kelentit x.. 0123573224

    BalasPadam
  11. Saya nk sngat isap tetek pompuan. Sapa sapa yang nak bagi. Call lar 0125097687 area kedah

    BalasPadam
  12. 0146741691 looking for money. urgent. RM200/s

    BalasPadam
  13. assalamualaikum.. mohon jangan contact no 013411 to.. dia telah dianiaya.. jika anda contact no tersebut.. anda mungkin akan didakwa..

    BalasPadam
  14. Thank for your sharing this post.
    Beauty
    ~ OBAT KUAT
    ~ obat kuat
    ~ obat kuat

    Obat Kuat
    ~ obat kuat
    ~ obat kuat viagra
    ~ obat kuat
    ~ obat kuat viagra
    ~ obat kuat cialis

    Pelangsing Tubuh
    ~ obat kuat
    ~ fruit plant
    ~ slim bio
    ~ pelangsing fatloss
    ~ acai berry


    TRAVEL
    ~ cari hotel
    ~ booking hotel
    ~ hotel murah di indonesia

    obat kuat adalah obat penambah vitalitas bisa untuk pria dan wanita
    untuk berhubungan intim khusus bagi mereka yg sudah menikah.

    http://obatkuatalong.drupalgardens.com/
    http://obatkuatalong.edublogs.org/

    BalasPadam
  15. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Ha..besar macam Negro
    Baru isteri merintih..ermm
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    BalasPadam
  16. Video porno hot...
    https://ratuxxnx.blogspot.com/

    BalasPadam
  17. Kepada wanita yg kesepian call la sy 0177973707

    BalasPadam
  18. I'm Sonja McDonell, 23, flight attendant with 13 overseas cities. I've just read the lesbian stories in Indonesia.
    To be lesbian is neither a shame, nor a sin and also nor a sickness. We've hormones in our bodies, which so called normal girls don't have. Since I was in the 5th class, I feel me then much quicker relaxed, like when I lie in my bed during some hours. It's still my same method to relax me after some long flights, when I masturbate so long, until I can squirt in a strong beam, like the compressed water comes out of a hose, to extinguish a fire. The problem of some girls in conservative countries is, where sex before married is a shame and these girls can only masturbate and this leads then to incest with their sisters and often also with their mothers.
    sonjamcdonell@yahoo.com

    BalasPadam
  19. Sy mencari Awek notty, wsp sy 0182996342 for girl sangap

    BalasPadam
  20. babyliss nano titanium flat iron - titanium-arts.com
    A titanium uses lightweight aluminum oxide design with two piece handle for a modern 2014 ford fusion energi titanium and high titanium aftershokz performance desktop PC. It is titanium trim as seen on tv an ultra lightweight solid brass oxide head titanium ti s6

    BalasPadam